måndag 5 augusti 2013

Sista måndagen på semestern...

Ja nu är jag inne på sista semesterveckan. Av den ska vi göra det bästa! 
Idag fick vi besök av några av våra bästa vänner: Tintin & Chrillan. Det blev bad i poolen och avkoppling i solen! ;-) Jag hade ett tandläkarbesök med William mitt på dagen och när vi kom tillbaka hade Chrillan fixat lunch till oss. Lyxlunch! Barnen fick pasta & falukorv och Chrillan & jag fick god mathavresallad med bl.a körsbärstomater, grillad paprika, ruccola, fetaost, soltorkade tomater, färsk lök. Till det var det lax och keso med gräslök och pistagenötter! Mycket gott! Tack Chrillan! 
Efter ytterligare lite poolbad och relaxande fick våra män ta barnen och vi begav oss till gymmet! Chrillan var med och körde igenom mitt styrkepass! Det var skoj med sällskap! 
Första kortet är när jag gör mig redo för gymmet. Det andra är när vi gör oss redo för Plankan 3x1min. Sista kortet tog jag för att visa hur svettig jag är, men det syns inte så bra! Jag var i varje fall sjöblöt! ;-)
Nu är middagen intagen och Lucas och jag sitter och tittar på Pippi på rymmen, William sover & maken är och handlar lite.. 
Ha en skön afton! 
Njut av livet och det lilla! Det är de små sakerna som gör skillnad...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar