fredag 30 augusti 2013

Fredag...

Redan fredag! Heldag på jobbet med studiedag! Så idag har huvudet gått på högvarv! Kvällens aktivitet blev att sortera tvätt, städa & dammsuga!  
Sen var det tvunget att prova kläder inför morgondagens Kick off med Oriflame i Stockholm!
De kläder jag tänkte ha var sådär, och kläderna som jag hade som reserv, det var för stort, så istället blev det att prova annat och maken agerade fotograf och fotona messade jag kompisen för ärligt tyckande... Tack för hjälpen, Chrillan! ❤
Ja nu har jag bestämt klädsel i varje fall! Det är klädkod: Business, vilket inte är det lättaste när man gått ner flera storlekar...
Nu myser jag med familjen nere i gillestugan! Vi har tänt brasan för första gången på länge! Mysigt! 
Ha en fin fredag!
K❤R❤A❤M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar