onsdag 21 augusti 2013

Det blev inte som jag tänkt...

Jag hade planerat att springa ikväll, men jag får ta det imorgon istället. 
När jag hämtade barnen hade det hänt lite tråkigheter på förskolan. Min minsta hade blivit biten! Av ett annat barn. På snoppen. 
När vi kom hem, så tvättade jag rent det. Det var lite var. Men jag fick inte röra. Svullet, ömt och 3 röda märken efter tänderna. Ringde 1177 för att rådfråga. Kan han inte kissa eller får mer ont under natten, skulle vi åka till akuten. Sjuksköterskan ville i vilket fall att en läkare skulle kolla på det imorgon, så det blir att vabba och besöka vårdcentralen... :( Jag hoppas vi slipper åka inatt! 
Ja så ni förstår nog att min son fick första tjing på mig ikväll, träningen får vänta.. Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar