måndag 19 augusti 2013

Ett svettigt styrkepass!

Måndag igen! Idag hade vi kvällsmöte på jobbet och efter det åkte jag direkt till gymmet! 
Det blev ett svettigt pass! Det var mycke folk där idag! Alla vill bli av med semesterkilona kanske?! 
Dessvärre kände jag av knät när jag skulle göra den jobbiga helkroppsövningen (från liggande till stående m hjälp av hantlar), så jag vågade inte den. Gjorde istället några Burpees. 
Kroppen känns fortfarande lite trött och seg. Bänkpress och Flies var tunga idag! Men skam den som ger sig... 
Svettigt värre blev det! Ska höra med min PT om ev nytt styrkeprogram...
*************************************************************
Tiden springer iväg! Det är bara drygt 3 veckor kvar av delmål 3 och det går inte så bra just nu. Det går inte alls! Jag har stått still närmsta månaden på samma vikt. Jag ligger på 76-77 kg & jag ska vara nere på 73 kg den 12/9 om jag ska ha chans att klara av delmålet och få chansen att få ett par Diadora löparskor. Känns lite hopplöst nu när inget händer.. :( 
Dessutom har det varit många frestelser senaste tiden med sonens födelsedag och andra festligheter! Nu gäller det att ge järnet! Upp till kamp! Hoppas, hoppas, hoppas att det ger med sig...
 
Nu ska jag varva ner innan kudden kallar.
Ha en toppenvecka! ❤
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar