söndag 6 oktober 2013

Bara att ta sig i kragen..

Har bestämt mig för att göra det bästa av situationen! Så efter några dagar med "tyckasyndomsigsjälv", så tog jag mig i förmiddags ut på en promenad! Jag fick ju inte träna & svettas för farbror Doktorn,  men långa promenader gick bra. 

Hur kan en rätt så vältränad kvinna gå på PW utan att svettas? Hur kan samma kvinna gå långsamt, när hon är van att fettförbränna på sina promenader?

Ja jag blev snabbt svettig och försökte lugna ner tempot, men det gick inte så bra! Och vad gör egentligen lite svett? Jag vill ju fortsätta bränna fett..
Det var inte helt enkelt att gå med ena armen i gips. Blir att man spänner den sidan något.. 

Promenader i den här kalibern får det bli framöver! 

Frukost, lämna barn på förskolan och sedan promenad! Måste hålla fokus! 

Jag fick ta en värktablett här under eftermiddagen, värken är mycket mindre, men det kommer då och då.. Gipset i sig lindrar smärtan och så hindrar den armen från att röra sig. Det blir nog bra till slut! 

Hoppas ni har en härlig söndag! 
K❤️R❤️A❤️M

1 kommentar:

  1. Oj, så tråkigt! Har försökt att läsa i kapp på din blogg. Inte kul alls! Been there... nästan. Revbenet gick ju inte att gipsa, men det gjorde förb. . ont hela tiden. Men det finns små piller som man blir rätt kul av! Kram! i eländet. Det blir bättre...... /Mia

    SvaraRadera