tisdag 1 oktober 2013

Inget brutet, än så länge...

Jag blev hemskickad med order om att vila handen, inte använda den och att ha skenan (handskyddet) på! Men i vilket fall så hade de inte sett något brutet! Röntgenbilderna är skickade till ortopedläkaren för bedömning, så jag hoppas han/hon/hen inte hör av sig...
Nu har jag sjukskrivit mig veckan ut. Är inte likt mig, men denna gång tänker jag följa läkarens ordination för snabbare läkning! En kraftig kompression eller stukning kan orsaka mer lidande om man inte tar den på allvar! 
Ont har jag! Efter undersökning och röntgen i alla lägen. Först tog de 2 bilder och sen fick jag komma in igen för komplettering och då togs 20 bilder till...
Nu ska jag inta en sen lunch och vila min hand! Vilket är svårt när man är högerhänt...

K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar