tisdag 1 oktober 2013

Roliga nyheter...

Har haft riktig smärta i min hand idag. Den är svullen och öm. Hoppas bara att det vänder och blir friskt snart!
Men i all misströstan så kollade jag mina mail och fick lite roliga nyheter! Jag kommer att vara med i tidningen Topp Hälsa i november! De använder sig av bilderna vi tog den 13/9 till Wellnesskatalogen 2014. De bilderna fick jag också i dagens mail, här ett litet smakprov:
Lattjo Lajbans
Här ser jag ut som jag bajsat på mig.. =)
Rockbruden...
Varför är man alltid så kritisk till sig själv?!
Nu sover William och Lucas väntar på godnattsaga!
Ha en fin kväll! Var rädda om varandra!

KRAM




4 kommentarer:

  1. Men vilken snygg tjej! Du ser hur bra ut som helst!
    Njut av dig själv och var stolt!
    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Pardon my French ;-), men du är verkligen skitsnygg! Och framför allt ser du så otroligt pigg och glad ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny!! <3
      Funderar på att beställa ett hjärta av dig, smyger in och kikar på din hemsida!! Kram

      Radera