torsdag 3 oktober 2013

Magplask...

Hela underarmen är nu gipsad! Allting tyder på Båtbensfraktur, men det är svårt att se på vanlig röntgen. Magnetröntgen är beställd och blir förmodligen nästa vecka. Ont gör det och idag har varit värsta dagen med alla undersökningar. Men jag fick några starkare värktabletter som jag hoppas gör susen...
Jag är sjukskriven hela denna månaden och är det en båtbensfraktur kan det bli längre... Det vanliga är att man går gipsad 8-12 veckor. Så vi hoppas fortfarande att det är en mjukdelsskada... :(
Jag frågade om jag kan träna. Nej det rekommenderas inte. Promenader går bra, men blir jag svettig blir det inte bra med gipset... Så ett litet magplask känns det som nu när man har kommit igång så bra med all träning och har en bra kondition... :( Desto viktigare blir kosten!

Tack alla ni som tänkt på mig idag! Ni är guld värda! ❤️
K❤️R❤️A❤️M

2 kommentarer: