onsdag 16 oktober 2013

Imorgon ryker det!

Imorgon har jag fått tid för att ta bort gipset! Det ska bli skönt, för det är inte längre så fräscht! Smuts och gammal svett åker väck! 

Sen undrar jag ju såklart hur handen och handleden kommer att kännas utan gipset! Kommer smärtan tillbaka när jag inte har handen stilla? 

Direkt efter avgipsningen har jag tid hos arbetsterapeuten. Där tror jag att jag kommer få ett träningsprogram för att träna upp handen. 

Idag har jag inte haft värk i handen! Yes! Har faktiskt inte tagit någon värktablett (Ipren, Citodon, Alvedon) sedan i söndags! Jag kan känna att det gör ont när jag gör olika saker med handen, men värken har jag inte haft de två senaste dagarna! Det bådar ju gott! Då går det åt rätt håll med vad det nu är!

Kom hem här straxt före 21 ikväll & alla grabbar, stora som små, sov redan! Så jag sitter själv i soffan och kopplar ner! Snart ska jag göra dem sällskap i drömmarnas land...

Sov gott var ni än är!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar