onsdag 30 oktober 2013

Stimulans i förkylningstider...

Ja nu är det förkylningstider & mina gossar som lider av förkylningsastma började hosta i lördags! 
Valde att de skulle vara hemma med mig, så kanske vi kunde slippa att det blev värre. 

På fredag är planen att jag ska börja jobba igen! 

William som är 3 år har haft några jättejobbiga nätter. Även jag! (Sömnbrist) Han har sovit i stort sett på mig och hostat sig igenom nätterna. Han hostar främst kvällar & tidig morgon, men även ibland vid fysisk aktivitet. Dagen är det ändå full fart och han är inte "sjuk", bara låter eländig med hostan. Dock är det bra om han rör på sig, så det släpper. 

Igår var vi en sväng till Busiz och lekte och det funkar bra. Tills vi ätit middag och han börjar bli trött...

Igår hämtade jag ut ny medecin, så jag hoppas det vänder!

Idag valde jag att vi skulle vara hemmavid och inhalera/medicinera oftare och som pyssel idag blev det att baka bullar! ;-)
Barnen var entusiastiska och kreativa och bullarna blev himmelskt goda! ❤️

Nu är det filmtajm! 

Ha en fin "Lill-lördag"!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Verkar vara en riktigt rolig dag i köket med ett gott resultat :-) Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Trots lite onyttigt... Men det blev ju träning efter... ❤️ Kram

      Radera