söndag 20 oktober 2013

Ont...

Efter en helg med mycket användande av  min högerhand, har jag idag väldigt ont! :(
Igår hade jag middag här för släkten och skar 3kg kyckling i bitar till en kycklinggryta och 3 kg falukorv till korvstroganoff och så lök och sallad på det! Det gick ju bra! Det där uttrycket "kan själv", passar så bra på mig och man är inte van att inte fixa det själv. Maken fick faktiskt skära 1 kg av kycklingen, så jag tog lite hjälp ändå!
Ja ja alltid lärde jag mig något! 
Nu ska jag fortsättningsvis vila handen och göra övningarna jag fick av arbetsterapeuten och INTE överanstränga mig! 

Grabbarna är och hyr film, så snart blir det filmmys! Men först en Citodon...

Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt med myskväll :-) Var rädd om handen så den läker. Vet hur svårt det är för jag är också duktig på att köra på förtidigt men försök i alla fall. Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lollo! Ska vara försiktig, försöka, lovar! Kram

      Radera