måndag 28 oktober 2013

Ut i stormen lockade inte...

Det regnar och det blåser och det varnas för storm. Att ta sig ut och gå till gymmet var inget som lockade ikväll. Istället så blev det ett hemmapass! Först en timme på crosstrainern, sen lite armar med ett gammalt gummiband (som jag fick knyta ihop) & sen rockringen!
Det som var så kul var att det gick så bra att rocka! Har inte rockat sedan förra vintern & nu gick det hur bra som helst! Klarade hur länge som helst! 

Denna rockring väger 1,8 kg (om jag minns rätt) & har "bullar" på insidan som ska forma midjan. Sist jag höll på var jag blå runt hela magen! 

Jag provade även att byta varv, till Lucas glädje; då han satt i soffan och gapskrattade då det inte gick lika bra åt det hållet! Det ska vi träna på! 

Svettigt blev det! Skönt! Nu en dusch innan jag ska koppla ner! 

Hoppas ni alla haft en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar