torsdag 3 oktober 2013

Smärta...

Är nära till tårar av den smärta & värk som bosatt sig i min högra hand & handled! :(
Ska åter till vårdcentralen på läkarbesök och hoppas innerligt att de hjälper mig och hittar en orsak.
Det är ju misstänkt båtbensfraktur, så varför handlar man inte efter det?
Varför skulle jag vurpa den 21/9? Efter 2,5km sprungna så halkar jag till på rullgruset och faller framåt! Tar emot med händerna som blir uppskrapade, likaså knäna. Blodet kommer i både händer och ena knät, där jag även slagit hål på byxorna...
Jag fortsätter springa och tar mig i mål på en ok tid. Tvättar rent såren, som ömmar några dagar. 
Handledens och handens smärta och värk kom först i lördags, en vecka efter vurpan, vilket tyder på att det inte är någon stukning utan ett brott el en spricka. Sedan dess har det bara blivit värre. Mer svullnad kring handleden, och en smärta som blir värre för varje dag! 
Så nu ber jag innerligt att få all den hjälp för att läka min hand och bli av med min smärta!
Var rädda om er! Se upp i rullgruset!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar