tisdag 15 oktober 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Väntar fortfarande på svar från magnetröntgen och läkaren. Har ringt upp ortopeden idag, så jag väntar på samtal! 

Jag är lite rädd för vilket besked jag kommer att få. Jag har fortsatt väldigt ont och framförallt värk om kvällarna. 

Nu fick jag samtalet från ortopeden och blir återigen besviken på sjukvården. :( Svaret har kommit, men jag måste själv boka in telefontid med läkaren. (Något han aldrig upplyste om, utan vad han sa var att han meddelar mig svaret direkt när han fått det) Sekreteraren som jag pratade med begår tjänstefel om hon berättar svaret. Nu får jag alltså vänta till den 29/10 för att få svar. :(
Nu försvann den positiva känslan jag hade innan samtalet! 

Har inte kunnat komma ut på mina dagliga promenader, eftersom sonen är sjuk. Kanske kan komma iväg på en ikväll, när mannen kommit hem. 

Fick den här via mail förra veckan! Tycker den säger en del! Men just nu, idag, i skrivande stund, försvann all min motivation! Ja det är bara att ta nya tag; eller bryta ihop och resa sig igen, starkare  än innan.

Hoppas Er dag blir bättre med både motivation och goda vanor!
K❤️R❤️A❤️M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar