onsdag 23 oktober 2013

Mot nya mål...

Jag hade satt upp ett nytt delmål med slutdatum, 19 oktober, min födelsedag! Jag hade som mål att jag skulle stå på 72 kg då. Jag lyckades INTE tyvärr. 

Jag satte målet innan ToppLoppet (21/9) och hade inte räknat med att bli skadad och få träningsförbud av doktorn. 

Jag nådde en bra bit på vägen! Jag vägde mig i fredags (18/10) och stod då på 72,5 kg, så jag tog 1 kg av de 1,5 kg som jag skulle ner. Så jag är nöjd!!!

Jag har sedan den 23/2 gått ner 18,5 kg! (Sedan årsskiftet 19,5 kg) I februari vägde jag 91 kg och är nu nere på 72,5 kg. 

Det är en hel del borta och nu har jag satt upp ett nytt mål! Slutdatum är den 24/12 & min dröm är att då vara nere på 70 kg. Det är 2 månader kvar och 2,5 kg ska bort! Jag hoppas bara att det går vägen denna gång!! 

Har idag varit ute på en långpromenad. Det blåste en del, men jag slapp regnet nästan hela vägen hem! Sista km började det stänka och när jag väl var hemma öste regnet ner utanför! 

Provade springa lite i några uppförsbackar, men vågade inte mer då underlaget var blött och halt...

Hoppas Ni får en bra dag! Ikväll ska jag till jobbet på personalkonferens. Blir roligt att träffa mina kollegor! 
KRAM

3 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du har redan vunnit! Men jag förstår att du gärna vill nå målet ändå och jag hoppas att du lyckas. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Så sant att jag redan är en vinnare på denna resa! Men samtidigt behöver jag nya mål att sträva emot! Är ju inte riktigt klar!

      Radera
  2. Tack för allt stöd och support! ❤️👍🍀 kram

    SvaraRadera