söndag 12 maj 2013

Familjeutflykt!

Idag ville Lucas till en lekpark. Jag föreslog en cykeltur till Trosa, med glass och lek nere i hamnen. Så skönt när det går att kombinera familjelivet med träning! Barnen fick sitta i cykelvagnen bakom mig (för maximal träning)! Hela vägen ner till Trosa hade vi kraftig motvind! 9 km tog dryga 41 minuter... 
Äntligen nere i Trosa! Men det blåste kallt, så jackorna åkte på! Vi festade på årets första kulglass! Även jag! ;-D Sen lektes det i Hamnparken i piratskeppet, kompisgungan & klätterställningen! Vi tog en sväng nere i hamnen och kollade på fina båtar & drömde oss bort...
Cykelturen hem gick bättre! Ingen motvind! Samma sträcka tog drygt 33 min. ;-) Någon blev väldigt trött på hemvägen!
Nu har jag lagt mig i solstolen iklädd bikini! Här är det sommarvärme! Ut & njut!
Kram Pernilla
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar