torsdag 2 maj 2013

Veckans löptur!

Redan torsdag och dags för att snöra på sig springskorna! Behöver nog snart införskaffa ett par nya skor. Dessa har varit mig trogna i snart 2 år, så det är väl dags..
Jag tog samma runda som förra veckan. Kändes lite trögt i början och det blåste kraftigt på vissa sträckor, men kändes ok ändå. Efter 4:e km fick jag tyvärr håll, men kunde andas bort den efter en stund... Som den tävlingsmänniska som jag trots allt är, ville jag förbättra mig ifrån förra veckan och det gjorde jag!!! Med nästan 2,5 minuter!! ;-) Pulsen låg i snitt på 160. 
Väl hemma ställde jag mig på baksidan och stretchade då telefonen ringde.
Det var Christine Gandrup, I Feel Greats koordinator, nu även aktuell i Mästarnas Mästare. Hon var nyfiken på hur min viktresa varit och hur det gick för mig. Vi hade ett givande samtal och jag känner mig upplyft av hennes peppning och att hon tror på mig! Ja det är en fantastisk chans vi har och denna satsning vi får vara med om! 
Hoppas jag kan ge andra inspirationen att göra en förändring till ett hälsosammare liv! 
I Feel Great!! Gör du det?
Nu lite vila i soffan!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar