måndag 20 maj 2013

Sköna helger med frestelser ger fullt ös i veckorna!!

Våren är här med helgdagar och grillkvällar med goda vänner. Mycket sociala umgången och många frestelser blir det! Jag frossar inte direkt, men några glas vin till maten och lite annat slinker lätt ner.. 
Men sen kommer alltid en ny vecka och jag kör på och ger allt mot en nyare och snyggare Pernilla! Än så länge har min viktnedgång gått som på räls och jag tänker fortsätta i samma spår och hoppas det ska ge resultat!
Många har påtalat att jag blivit mindre och att jag strålar! Det ger mig motivation till att fortsätta ge fullt ös!!
Idag är det måndag och jag har hunnit med en liten promenad, studsmatta-hoppning med sönerna, cykeltur till och från gymmet och ett intensivt pass på spinningcykeln i nästan 75 minuter. Mycket svettigt och bra pulszonsträning!
Nu sitter jag framför Biggest Loser och följer deras resor!
Ha en härlig vecka! Nu kör vi vidare!!!
Kram Pernilla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar