söndag 26 maj 2013

Morsdags-shopping!

Förra året startade vi en tradition (hoppas jag) på Morsdag! Jag fick en shopppingtur till Skärholmen och fick välja nya kläder! 
Detta år såg jag verkligen fram mot denna dag, då mina kläder blivit för stora! Perfekt när min make betalar! ;-)
Jag tror vi spenderade 3 timmar där. Hittade jag något? Nej inte direkt... Hade tänkt mig några snygga toppar, t-shirt, capribyxor och en kofta/munkjacka. Hittade inget av det. Fick ett par shorts och en topp som inte var så snygg (provade den ovanpå i affären eftersom kön till provrummet var så lång)... 
Det som var positivt var storleken! 40 i shortsen och toppen (dock var toppen stor).. ;-)
Varför är det så att när man FÅR handla, så hittar man inget??
Min fina man tyckte lite synd om mig, så han sa att jag fick ha lite innestående, så jag fick handla vid ett annat tillfälle... 💗
Hoppas alla mammor har haft en toppendag!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar