onsdag 15 maj 2013

Härlig energi & träningsvärk!

Idag värdade jag på Helenas medelpass! Hon körde samma pass som vårens, så det kan jag vid det här laget! ;-) Men idag tog det slut så fort och jag kände att jag hade gett mycket, men hade fortfarande ork kvar! Så formen är det inget fel på! ;-)
Däremot kände jag av gårdagens styrkepass i främst magen, men även i låren! Jag tycker det är en härlig känsla med träningsvärk! Då vet man att det tagit!! 
Imorgon är det torsdag och då väntar vågen! Undrar om jag har lyckats gå ner något denna vecka, trots kalashelgen?! Det känns faktiskt lite spännande! Tänk att man kan se fram emot en dejt med vågen! Det har funnits dagar man hatat den, men nu när jag jobbar så hårt för att gå ner i vikt och komma i form, så har den blivit en ganska schysst kompis! Undrar om det är ömsesidigt?! Ha ha ha... 
Ha en skön afton! Själv sitter jag i soffan med min största son sovandes i famnen! Det är kärlek! ❤
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar