tisdag 21 maj 2013

Tjenis på gymmet!

Idag har jag varit på gymmet och kört igenom mitt styrkepass! Det var mest manliga besökare idag, men en skön stämning! Det spelar liksom ingen större roll om du är muskelbyggare, nybörjaren eller vem som, det råder en trivsam stämning och man delar med sig!
Jag stog med de fria vikterna med 2 grabbar som den ena var rätt så vältränad med kraftiga överarmar! Jag gjorde stående bicepscurls med två 8 kilos hantlar och han gör samma sak som jag fast med två 6 kilos hantlar. Då tänkte jag att styrkan sitter inte i hur stora musklerna är & självklart kände jag mig lite stolt! 
Idag när jag var klar med passet och på väg ut så var det flera som morsade Hejdå! Så nu är man tjenis på gymmet! Känns lite kul! ;-)
Väl hemma var det skiftbyte, då mannen skulle iväg och träna innebandy! Så det blev en snabbdusch och sen gos i soffan med mina finaste! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar