onsdag 22 maj 2013

Vilodag, eller?

Idag hade jag planerat vilodag, men det blev nog allt annat än vila... 
Hämtade barnen från förskolan vid 14-tiden! Därefter åkte vi direkt upp till Södertälje för att leta djurkläder till barnens gårdsfest imorgon med Djurtema... William hittade vad han ville ha i första butiken! Yes! Lucas däremot vallade vi runt med i 5 butiker och efter det gick vi tillbaka till den första butiken, där han köpte sin outfit, nöjd och belåten! Tog bara nästintill 2 timmar! Innan hemfärd fick de lyxa till det med en glass från Mc Donalds..
Åter hemma var det middagsdags! Vi bestämde oss för Tacos! Efter det passade vi på att städa barnens rum, vika 4 Ikea-kassar med ren tvätt och så var det redan dags för nattning! 
Sen började jag med att fixa inför fredagsfikat på jobbet! Det är min tur att bjuda på något gott och eftersom jag har kvällsmöte imorgon fick jag fixa det nu ikväll.. Jag tänkte inspirera mina kollegor med ett nyttigare alternativ, nämligen Wellness Chokladtryffel! Men hade jag vetat hur roliga de var att göra, hade jag avstått! Att rulla en kletig smet till en boll var inte lätt. Frågan sen är om de är goda överhuvudtaget!?? Men de är bakade med kärlek! ❤
Avslutar med foto på mina prinsar i sina djur-kläder! Kram å sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar