fredag 3 maj 2013

Fredagsmys..

Idag hade jag mitt längsta jobbpass på 4 veckor..  Jag jobbar inte heltid, så det känns när det är heldag... Var hemma efter 17. Handlade till dagens middag på vägen hem. Maken tyckte vi skulle grilla, så det fick bli så!
När jag fixade salladen så passa jag på att ringa Lollo för att höra hur det gått för henne hos läkaren. Följ hennes resa här! Middagen bestod av; Grillade kycklingfiléer med kalorisnål potatissallad, tzatziki, grönsallad med körsbärstomater, fetaost och färsksaltad gurka. Det är ju ändå fredag! Ett glas rött lyxade jag till det med! 
Ställde mig på vågen imorse och nu saknas det bara 300 gram så har jag tränat bort 10 kg!! Vad ska jag belöna mig med när jag nått 10 kg?? Förslag mottages gärna! ;-)
Imorgonförmiddag ska jag anta utmaningen från I Feel Great teamet och prova en ny träningsform! Jag ska prova Multibanan! Ska bli spännande! Berättar mera imorgon! 
Eftersom det egentligen är vilodag imorgon, passade det bra att jag inte "hann" till gymmet idag... Passade på att ha fredagsmys med familjen och ladda batterierna!
Snart väntar sängen!
Må så gott!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar