fredag 31 maj 2013

Sommar i luften!

Idag har vi haft en varm och solig dag! 
Mötte en kompis efter jobbet och bytte bort 2 påsar med pojkkläder som min minsta vuxit ur! I gengäld fick jag en fin orkidé i fin kruka! Stort tack, Hanna! ❤
Jag älskar orkidéer! Har väldigt många vackra! Min äldsta är 17 år och har bytt färg.. Mer om mina orkidéer kan ni få se en annan dag! 
Efter en lång dag på jobbet hämtade jag barnen och vi tog ett dopp i poolen efter middagen! Premiär för i år för mig och jag tyckte att +25 var väldigt kallt... Ålderstecken? Blir man feg med åren? Jag som oftast varit först i förrut... :)
Sen blev det fredagsmys! Hela familjen slog sig ner på altan och spelade Barn-Yatsy! Vi mumsade på gurka och morotsstavar och dipp (för oss nyttiga), det fanns även chips och ostbågar... 
Önskar er alla en fin afton! 
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar