måndag 27 maj 2013

Perfekt start på träningsveckan!

Ännu en ny vecka med nya utmaningar! 
Måndagen är här med spinning intervall på schemat! Som vanligt kör jag själv på gymmet med pulsklocka, timer & peppande musik i öronen! 
Idag kändes kroppen riktigt pigg! Jag höll mig bra inom varje pulszon och maxade bra! Eftersom kroppen svarade bra, körde jag lite extra hårt med extra ruscher! Då kom en man fram och började prata med mig. Ni som följt min blogg kommer kanske ihåg att jag fick positiv feedback för min spinningteknik för ett par månader sedan av en manlig cyklist, fd spinningledare.
Idag kommenterade han att jag körde på hårt och undrar hur jag hade lagt upp passet och hur långa perioder etc. Kändes jätteskoj att han var intresserad och tyckte jag körde hårt och det gav mig extra energi, så då körde jag en kvart till... ;-)
Så dagens pass på cykeln blev hårt och intensivt! 75 minuter senare hade jag gjort en pöl av svett runt cykelhjulet! Kände mig fortfarande pigg och upplyft när jag cyklade hemåt! Så här nöjd såg jag ur direkt efter passet:
Nu i soffan framför Biggest Loser känner jag mig härligt trött i hela kroppen! 
Hoppas veckans träning blir lika bra som kvällens! Ha en skön afton!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar