måndag 17 januari 2011

Framsteg...


Igår var en stor dag! William gjorde framsteg, men inte med steg utan med sina armar... Han rörde sig framåt! Drog sig framåt med armarna och puttade med fötterna. Kröp som en kommandosoldat, precis som storebror när han var liten... Lucas kröp så när han var fem månader och imorgon blir lille William fem månader, så de följs åt i deras utveckling. Det var full fart igår och jag gjorde mig redo med kameran för att filma detta ögonblick, men då så skulle han minsann inte röra sig ett dugg. Jag försökte locka honom, men han bara tittade på mig. Batteriet i kameran började lysa och blipp så stängdes kameran av och William kröp framåt... =) Detta ögonblick fångade jag i varje fall!


Idag har jag inte änns försökt filma. Jag tog ett kort på barnen när storebror lade sig brevid lillebror och sa att nu William kan du krypa! kryp nu! =) Idag har William mest rullat runt, och legat och lekt med fötterna och kollat storögt på storebror som har varit full av liv, trots feber, och skrattat åt honom! Han ser upp till Lucas enormt och lyser verkligen upp i hans närvaro! <3


Lucas ville även att jag skulle sätta in en bild när faster Gunilla och han byggde i lördags. Jag längtar efter dig Gunilla. Kan du komma? frågar Lucas.


Hoppas Ni som läser gör framsteg även Ni!!
Kram från oss alla

Hotelreservation.se

2 kommentarer:

  1. Hej Lucas! Jag längtar efter dig också. På fredag 21/1 är jag ledig, då kanske vi kan fortsätta att leka eller kanske åka lite pulka om snön finns kvar. Jag ringer till mamma och kollar om ni ska vara hemma. Kram faster

    SvaraRadera
  2. Hej Lucas och William!
    Det är med stolthet mormor SER era framsteg. Hoppas Du inte är sjuk igen Lucas. I morgon är en annan dag. Vi hörs då Kram mormor

    SvaraRadera