fredag 7 januari 2011

Nyårslöfte?

Har ni lagt något nyårslöfte??
Är ni som jag, vill komma i form efter en graviditet eller få bort de där extra kilona??
Mitt mål i år är att efter avslutad amning, komma igång med träning och få bort lite kilon, eller ganska många kilon... Ska börja använda min crosstrainer nu och hoppas då att inte fogarna gör sig påminda som de gjorde i oktober när jag drog igång... Var lite för tidigt när jag fått William i slutet av augusti. Nu är det dags!!



Dela gärna med er av era nyårslöften eller som jag hellre säger årets mål!
Lycka till!!

Här kan ni hitta lite tips:
http://clk.tradedoubler.com/click?p=70363&a=1906431&g=17349432

2 kommentarer:

  1. Vi kan göra det tillsammans kanske?

    SvaraRadera
  2. Absolut!! Tänkte att när amningen är avslutad, ska jag köra en start med Nutrilett. Har ju funkat förr... =)

    SvaraRadera