onsdag 19 januari 2011

Nostalgi...

I måndags när jag hade lite egen tid och unnade mig en välbehövlig massage, så stängde jag av min mobiltelefon. När jag skulle slå på telefonen på vägen hem, så fungerade det inte. Den blinkade lite och så dog den. Tog bort batteriet och försökte fixa den hemma, utan att lyckas. Nu är den inlämnad för service och servicekillen trodde att det var glapp någonstans och att det skulle gå på garantin.

Jag letade fram min gamla telefon och den fungerade! Det som är lite kul att där fanns massor av foton och videoklipp på Lucas när han var liten. Lucas tittade och sa att det var William, men så var det ju inte. Så titta och njut av vår stora kille som bebis... <3 Hittade foton på mig och Mats när vi är nykära och har picknick inför Lundell-konserten...








Hittade lite charmiga ögonblick från Lucas bebistid:

Inte klokt att det går så fort!! Lucas är ju snart 2 år och 9 månader... Stora killen!! Nostalgi på hög nivå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar