måndag 3 januari 2011

Lockande vinterväder...


Det är underbart soligt väder ute idag!
Det är mycket lockande att ge sig ut i den fina snön,
men jag har ingen ork.

Jag hade oturen att börja gårdagen med magsjuka och spenderade timmar på toaletten.
Det var skyttetrafik mellan sängen och toan. 
Idag mår jag bättre, kan äta igen,
men orken är inte så stor och huvudet känns som det ska sprängas..
Jag dricker för fullt för att återställa vätskebalansen, 
men det ska ju ammas också..


Nu hoppas jag bara inte barnen ska få samma skit.
William har varit lite lös i magen och Lucas klagade över magont i morse, 
men det behöver ju inte vara magsjuka...
Han är nog fortfarande lite seg efter jul-och nyårsfiranden...


Imorgon hoppas jag vi kan avnjuta det härliga vädret utomhus! 
Idag stod Lucas och kollade ut på traktorerna som (äntligen) plogar bort all snö från trottoarerna.


Sen gick han och hämtade sin röda traktor som var likadan som den därute och leken var snart i full gång..

Hoppas ni alla har haft en bra start på nya året och inte börjat det som jag... 
Men nu kan det bara bli bättre!

Nu ska vi dricka bort denna huvudvärk!
****Ha en fin dag!****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar