lördag 29 juni 2013

5 saker jag gör dagligen...

Det är inte lätt att komma på 5 saker man gör dagligen att dela med sig av, för toalettbestyr och hygien ser jag som självklara och inget ni vill läsa om. Jag vill att de ska vara "mina" 5 saker... 
Jag gör ett försök & hoppas det ska bli läsvänligt! 
 
1) För ett tag sedan fick jag en utmaning av Sarah, vår PT, att använda Oriflames nya ögonfrans-serum, så det gör jag innan läggdags varje dag! Kommer bli så vacker... ;-)
 
 2) Nu för tiden uppdaterar jag bloggen dagligen, ibland med flera inlägg beroende på hur livet ser ut...
 
3) Försöker tänka positivt! Ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid...
 
4) Intar minst en kopp kaffe med lite mjölk i, eller en dubbeldutt mjölk i som vi säger på jobbet. Morgonkaffet är det som smakar bäst! ☕
 
5) Vi har en liten egen slogan i vår familj som vi kört sedan Lucas var ett år. Jag säger: Jag älskar dig... och barnen bryter in och vi avslutar tillsammans: ...mest i hela världen! Den kör vi varje kväll vid läggdags och även vid andra avsked under dagen! ❤
 
Hoppas ni har en fin lördag! 
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar