söndag 9 juni 2013

Cykeltur / Löpning

Sista gångerna jag varit ute och sprungit har det varit lite motigt. Orken som tagit slut och vädret som varit som en bastu. Så idag när sonen, som precis lärt sig cykla, frågade om han fick ta en cykeltur med mig så passade det utmärkt då jag (som envist alltid tävlar mot mig själv) kunde lägga fokus på att hjälpa honom cykla än att springa snabbare än sist... 
Det var skönt! En ganska lugn start, då Lucas fegade, men han kom igång, så bitvis var det intervallträning och bitvis backträning då jag fick springa bakom och putta upp honom! Men vi cyklade/löpte i 45 minuter och kom runt 6 km! Förrut har han som längst cyklat 2 km! 
Så med det summerar vi veckan och efter duschen väntar soffan och söndagsfilm! 
Ha det gott!!
//Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar