måndag 3 juni 2013

Måndagen avslutades med ett dopp...

Haft en skön dag på jobbet idag! Sommarvärme! ☀
Hämtade hem mina hjärtan på förskolan & började fixa middag! Gjorde min mathavresallad och quornfärsröra till (barnen fick fullkornspasta). Till det gjorde jag en grekisk sallad och till Lucas glädje även saltgurka! ;-)
Jag tog disken, medans maken och barnen lekte i poolen. Men det var ju för att jag skulle komma iväg till gymmet och spinna! 
Idag körde jag spinning intervall! Efter de första pulszonerna kom jag inte upp i puls som förväntat. Jag tror det var sport-bhn som störde pulsbandet, så jag sket i vad pulsen sa och körde på känn! Nästa gång måste jag fixa bra musik som matchar pulszonerna! Dessutom lossade en av klossarna på mina spinningskor, så jag hoppas den går att fixa dit igen. Behöver nya spinningskor, men vill vänta lite med den utgiften... Klossen är den man sätter fast skon i pedalen, så man sitter fast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar