fredag 28 juni 2013

Dreams....

Dagens tema i 10 days Challenge är att dela med sig av 6 drömmar jag har. Om ni läste mitt inlägg i tisdags om vad jag vill göra i mitt liv, så känner ni nog igen er här, då de hänger ihop! 
 
1) Få uppleva Thailand igen. Denna gång tillsammans med min familj! ❤
 
2) Att få åldras tillsammans med min man och få uppleva mina söner växa upp och bilda egna familjer! 
Williams fötter när han var 2 månader. Foto: VeraPhoto
 
3) Att någon gång få bygga ett eget hus! Gärna nära havet..
Bilden lånad här. (Hus & Hem)
 
4) Att ha möjlighet att arbeta mindre under barnens uppväxt & finnas vid deras sida i ur & skur! 
Fotot taget av Lina Nydahl, september 2011.
 
5) Att slippa kämpa med min vikt, utan fortsätta med denna hälsosamma livsstil!
 
6) Att få gå & lägga mig nöjd varje kväll! Att vara nöjd med livet, kärleken, ekonomin & inte minst vara nöjd med MIG SJÄLV!🌸
Fotot taget av Lina Nydahl, september 2011. Min familj! <3
 
☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀❤☀
 
Min dröm idag är att jag ska bli frisk, så jag kan fullfölja denna resa mot en mindre Pernilla med en hälsosam livsstil! Var inte så lägligt att dra på sig detta virus nu när det närmar sig slutfinalen av delmål 2. Hade velat kämpa järnet denna vecka... Men bara å gilla läget! Desto viktigare att hålla kosten! 
Faktiskt mår jag mycket bättre! Är feberfri! Det är hals och luftvägar som är igenslemmade och denna fyllda näsa, som inte verkar ha någon botten... Men det kan bara bli bättre! Snart....
Idag skulle det varit min sista arbetsdag innan semestern. Jag spenderar den hemma. Så nu hoppas jag semestern ska börja friskt!
 
Ha en skön fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar