lördag 1 juni 2013

Tryckande värme...

Har precis tagit en runda på ca 5,5 km. Solen lyste och luften stod still! Åska på väg!? 
Idag tog jag ett annat varv. Sprang en km först när Lucas cyklade brevid. Lämnade av honom på barnkalas och sprang 4,7 km till! Jag tror jag funkar bäst till att springa kvällstid?! Idag lyssnade jag i varje fall på kroppen och tog inte slut efter halva och fortsatte som sist, utan jag sprang en runda anpassad efter orken. Drygt 5,5 km är godkänt i dagens åskvärme och man måste glädjas åt det lilla! Jag kom ut, orkade springa, fick sol på mig och nu får jag en skön dusch innan sonen ska hämtas hem från kalaset! 
Ha en riktigt mysig Juniafton! 
Glöm inte att vara glad för det lilla! Det är även små saker som gör skillnad! 
Kram Pernilla
Ps. Nu kom regnet... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar