tisdag 25 juni 2013

Dagens Challenge...

Dag 2 och temat är: 
Dela med mig av 9 saker som jag vill göra i mitt liv! 
 
1) Jag vill uppleva mina barn växa upp och mina barnbarn...
 
2) Jag vill återse Thailand, gärna tillsammans med min man och mina barn!
 
3) Jag vill köpa en ny motorbåt med ruff & kök, så man kan stanna ute lite längre...
 
4) Jag vill någon gång besöka Nya Zeeland!
 
5) Jag vill någon gång i livet köpa/bygga ett nytt hus, där vi själva får välja inredning!
 
6) Jag vill kunna ge mina barn sommarledigt varje år! 
 
7) Jag vill kunna åka slalom med min familj en vecka per år!
 
8) Jag vill åldras ihop med min man!
 
9) Jag vill kunna sluta att kämpa med min vikt och leva lycklig med en sund livsstil! 
 
 Nu säger jag God Natt för jag kom hem helt slut. Känns som jag har feber! :(
 
kram P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar