måndag 17 juni 2013

Positiva ord...

Måndag igen! Kortvecka för mig! Har tagit semester på torsdag, eftersom vi åker ut i skärgården då och planerar att stanna tills söndag! 
 
Helgen som var innebar många festligheter och kalasande, så jag ska försöka få in bra träning, kost och motion mån-ons, då jag inte kommer ha så många träningsmöjligheter ut i skärgården.
 
Idag är det måndag och spinning! Precis innan jag skulle cykla iväg till gymmet, så kollade jag min mail och Sarah hade skickat mitt nya träningsprogram! Så idag var det styrketräning på schemat! Jag läste igenom styrkeprogrammet och hade lite frågetecken! Jag beslutade att ändå köra spinning som planerat och prova styrkeprogrammet imorgon, då jag förhoppningsvis fått svar på mina frågetecken. På onsdag väntar löpträning! 
 
Inne på gymmet mötte jag min "Spinning-guru" (cyklisten som brukar peppa och berömma mig)! Han tyckte att jag skulle flytta ut min träning! Han sa att med min teknik, så borde du kunna få lika optimal träning ute på cykeln som inne på spinncykeln! Jag sa att jag skulle tänka över och prova det till nästa gång! 
 
Det är så kul att få tips och support runt i kring! Jag fick höra många positiva ord i helgen av släkt och vänner! Här på bloggen har jag senast idag fått fina ord! Det värmer! Ni får mig att fortsätta Kämpa! 
 
Spinningen gick bra! Körde utan pulsklocka idag och hade bra musik i öronen att trampa till! Jag ska nog prova på att cykelträna ute vid nästa tillfälle! 
 
Med alla positiva ord säger jag: God Natt! Hoppas ni alla får en god natts sömn!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar