torsdag 13 juni 2013

Yes! I did it! =)

Idag var jag sjukt trött efter middagen. Dagen har varit grå och regnig och segat sig fram... Hade ändå planer på att ta mig ut och springa eller power-walka. Jag var lite sugen på att göra ett försök på milen, orkar jag inte springa kan jag ju gå...
Så jag gav mig iväg på vinst och förlust! Jag har ALDRIG sprungit en mil förrut, så jag gick ut lugnt! Tänkte att tiden är inte det viktigaste, utan det är att ta sig runt...
Höll ett bra tempo och det kändes bra! Bestämde mig att springa 5 km mot Trosa och vända och springa samma väg hem! Jag vände vid Åda! Vid 7,5 km tänkte jag att om det går så här bra, kanske jag ska springa längre, men jag ändrade mig vid 8,8 km när jag sprungit i en timme, då ville jag bara hem! ;-) Jag ökade sista km hem och var ganska trött när jag kom i mål, men totalt slut var jag inte! Sjukt nöjd över att ha klarat detta delmål som jag själv satt upp! Min första springande mil någonsin!!
Nu sitter min pappa i himlen och ler stort! Han gillade att springa! ❤
Sitter i soffan och känner att kroppen är rejält slut och det blir nog en god nattsömn inatt! 
 
Hoppas ni alla får njuta av lite skönhetssömn!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar