måndag 10 juni 2013

Måndag igen!

Veckorna går fort nu! Semestern närmar sig.. 
Varför är det alltid lika hektiskt inför sommarsemestern varje år?! Det händer mycket hela tiden, så det gäller planera in tid för både träning och nyttiga måltider! 
 
Här är kvällens tillbehör till middagen! Pizzasallad, morotsstavar och färsksaltad gurka. Middagen blev egengjord Fiskgratäng med matkorn! (Glömde fotografera den)
 
Idag har jag ätit exemplariskt och kört ett spinningpass på 75 minuter! Det började med intervaller, men när jag ska gå upp i högsta pulszonen då svarar inte kroppen. Så istället för att jaga pulsen, så körde jag på med lite variationer. Orken var bra och det blev ändå ett hårt och svettigt pass!
Ska kolla min vilopuls på nytt och räkna om pulszonerna, det kanske har förändrats en del sedan jag startade denna resa! ;-)
 
I eftermiddags hade jag äntligen mitt samtal med Sarah, min PT. Vi har ringt om varandra, sedan i torsdags, men nu fick vi chansen att prata med varandra! Jag kommer få ett nytt träningsprogram, så vi diskuterade lite kring det! Jag får det imorgon el onsdag, så jag väntar med spänning på allt nytt! 
 
Nu sitter jag och gläds åt alla deltagare som varit med i Biggest Looser! Vilka resor de gjort!
 
Ha en fortsatt fin afton!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar