torsdag 27 juni 2013

Rädslor...

Dagens tema är att dela med mig av 7 saker jag är rädd för...

1) Spindlar. Jag kan få panik om jag inte har kontroll på var den är..
 
2) Ormar. Kan bevaka de på avstånd, men jag tycker inte om dem.
 
3) Att bli ensam & övergiven. 
 
4) Att tappa alla mina tänder. En återkommande mardröm att jag vaknar upp utan tänder...
 
5) Cancer. Vi har genetisk cancer i vår släkt. Min pappa & farfar dog i coloncancer. Jag vill leva länge för att få uppleva mina barn bli vuxna, bilda familj & få egna barn!
 
6) Att något allvarligt ska hända mina barn. Man är väl alltid en mamma...
 
7) Jag är till viss del Mörkrädd! Framförallt efter en Rysare på tv...
 
Ja det var några av mina rädslor! Jag delar säkert många rädslor med många av er.
Dela gärna med dig av vad du är rädd för!
 
*****************************************************************
Jag ligger fortfarande i sängen! Har ont i halsen och öm i hela kroppen. Näsan är full. Så mycket som jag svettats och fräst ut ur näsan, så borde jag gått ner nåt kg... Ha ha ha! Nej nu vill jag bara bli frisk, så jag kan nå delmål 2 om en vecka!!!
 
Hoppas ni alla får vara friska! Ha en toppendag! 
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar