måndag 25 mars 2013

Blev utan plats...

Ja någon gång ska väl vara den första!
Friskis & Svettis i vår lilla kommun finns det inte så många spinningpass per dag. Dessutom så finns det bara 20 platser som är bokningsbara 1 dygn innan och det är stort tryck på bokningen. Bokar man inte omgående när platserna släpps, så är det inte alltid lätt att få plats. Idag var det så! Jag bokade igårkväll och blev inbokad på reservplats nr 9. Aj då, förrut har jag hamnat på reservplats 2 el 3 och haft turen att komma med på passet, men så var inte fallet idag... =( Timmen innan passet skulle börja, hade jag reservplats nr 2, så jag åkte inte dit. Jag bestämde mig istället att ta mig till det lokala gymmet och köra ett pass på cykeln där med intervallträning. Lovade även att mannen skulle få lite tid att fakturera innan jag går, så nu sitter jag och väntar på att han ska bli klar... Så snart så... Gymmet, here I come! och vet ni vad!? I feel great!! 
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar