fredag 1 mars 2013

Jubileumspass med frestelser!

Idag var jag Friskis-värd på ett Jubileumspass! Vi firar att vi är 500 medlemmar i vår lilla förening!
Vi bjöd på bubbel i form av päroncider och så fanns det smågodis och salta pinnar som tilltugg.

Jag var inte änns lockad att smaka! :-) Någon sade: men stackars dig, vad kan vi bjuda dig på?

Det är inte synd om mig! Jag valde bort det och det stör mig inte att andra smakar! Jag har mitt mål och är så motiverad att ta stora kliv mot det, att jag istället klappar mig själv på axeln och peppar "bra jobbat! Helt rätt inställning!"

Det fanns en fruktkorg också! Jag norpade en banan som jag smaskade på efter passet! Det behövdes!

Passet var ett spexat Medelpass på 1h & 20 min, men galet kul!

Sen avslutade vi med att spela in Harlem shake el Harlem style. Det skulle tydligen smycka hemsidan... Så om ni har tur kanske jag länkar den när den är klar!

Har min febriga lille son sovandes i knät, men nu ska vi inta sängen!

Godnatt på er!!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar