torsdag 14 mars 2013

Trött torsdag!

Jag hade ett kanonpass igårkväll! Jag körde igenom mitt styrkepass på gymmet. Svettades rejält och kroppen kändes stark! Sov dessutom riktigt bra inatt!
Men vad hände då idag?
Det var en intensiv dag på jobbet! Flera kollegor sjuka och intensivt. Efter jobbet gjorde jag några ärenden med barnen! William behövde bl.a nya varma stövlar..
Så väl hemma igen hade klockan hunnit bli ganska mycket! Middagen fixades tillsammans med min man idag! ;-) Sen var det ju tänkt att jag skulle gå på 1timmes PW, men eftersom maken skulle iväg på inne-bandy (och att termometern visade -10 grader ute), så blev det 35 minuter på min Crosstrainer! Sen åkte mannen och barnen har nu somnat och jag sitter fortfarande i svettiga kläder... Idag var hela kroppen trött! Ja, man kan ju inte vara på topp jämt!
Ska ändå avsluta med 10 min rockring innan duschen! :)
Imorgonkväll ska jag iväg med några kollegor på en dygnskryss! Ska bli skoj! Så min träning blir att svänga mina lurviga på dansgolvet!!
Ha en mysig afton!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar