tisdag 19 mars 2013

Mål & Delmål..

Målet som jag satte när jag sökte till I feel Great var att gå ner 15-20 kg i vikt.  
Jag ställde mig på vågen i torsdags (dag 18 sen uppstart) och den visade på -3,9 kg.
Nu har vi fått ange delmål 1 vad vi ska gå ner mellan den 28/3 och 25/4. Min tanke var att jag ska ha gått ner 8 kg till dess och det lämnade jag in, men fick tillbaka att det var under den speciella tiden och viktminskningen just då, så då satte jag som mål att gå ner 4 kg. Nu undrar jag om det är ett för högt uppsatt mål och om jag kommer att nå det?! Det är exakt 4 veckor, så det handlar om att gå ner 1 kg per vecka. Självklart ska jag göra mitt yttersta för att nå målet, för jag vill inte misslyckas. 
Jag har en målbild som är tagen för 8 år sedan, då jag vägde 15 kg mindre än min startvikt nu. Den brukar jag ta fram och titta på när motivationen tryter. I jeansen på bilden hade jag storlek 30 och det var inte i går, men kanske snart??
Bilden nedan bifogade jag i min ansökan till programmet för att gå ner i vikt:
Ni ska veta att jag blir så glad av alla era kommentarer! Det får mig att kämpa vidare! Tusen tack för att ni följer min resa! <3 <3 <3
Idag hade jag mitt pass där jag värdar, ett medelpass på en timme, men idag var ledaren sjuk och hon blev ersatt av en annan Medel-ledare. En manlig ledare som gillar mycket styrka! Mycket styrka blev det och inte bara 60 minuter, utan 70... Men härligt svettigt och kul med variation! Nu sitter jag i soffan med en liten skål med keso och frysta hallon och njuter av lugnet! Har sovit dåligt några nätter, så idag kommer jag lägga mig tidigt!
Ha en skön afton! Kom ihåg att ni klarar mer än vad ni tror!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar