måndag 11 mars 2013

Måndag igen!

Idag är vi tillbaka i vardagen! Jobb och förskola! Väl hemma ville mina grabbar vara med och fixa middagen! Lucas idé var att vi skulle göra hemmagjorda köttbullar! Barnen blandade köttfärs, ägg, peppar, salt, lök, lite crème fraîche & ströbröd. Lucas rullade söta runda bollar (klart mycket bättre än jag själv). När jag stekte dem så fick barnen skära grönsaker! Paprika, gurka, tomat, morot och sockerärtor! Toppen med hjälpredor!

Jag fick räkor från igår istället för köttbullar (jag äter inte rött kött)!

Efter middagen åkte jag iväg på Spinning! Svetten lacka! Det var samma pass som jag körde förra veckan, så idag kunde jag ta i lite mer eftersom jag visste vad som vänta. Känner ni igen er att när ni provar ett nytt pass så sparar ni lite kraft eftersom man inte vet vad som komma skall?!?

Nu softar jag med pyjamasen i soffan!
Ta hand om er!!
❤KRAM❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar