lördag 9 mars 2013

Nu är helgen snart slut...

..och en jobbarvecka väntar!
Igår morse efter frukosten spenderade jag 1,5 timmar på gymmet! Jag körde igenom mitt styrkeprogram med några tillägg med lösa vikter. Det var en svettig men skön start på dagen som vi sedan spenderade på dop. 
Efter dopet var vi bjudna på Afternoon Tea. Jag kan tillägga att det var en konditor som fixat alla bakverk. Det fanns bl.a. Cupkakes i olika smaker och designer, Toscakakor, Morotskakor, Karameller, Scones med olika marmelader, Mini-snittar med lax- och kalkonfyllningar och mera kakor... 
Jag tog två mini-snittar, en scones utan tillbehör och en liten bit morotskaka. Jag var nöjd med det! =)
Hemma igen blev det god middag med Kyckling och grekisk sallad, innan Melodifestivalen började. 
Vi somande gott efter Mello, alla lika trötta...
Idag gick William och jag iväg till Hoppis & Skuttis efter frukost. Jag hoppade in som vikarie för Linda som annars leder passet. Jag körde Mini-Röris 3 med 18 barn med föräldrar. Skoj! Svettigt även idag!
 (Bilden är lånad från Friskis & Svettis Trosa.)
Söndagen har varit en soft dag med lite fix och trix och den är dessutom långt från slut än. Solen skiner och jag hoppas vi kan komma ut på en promenad hela familjen!
Ha en skönt avslut på helgen!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar