måndag 18 mars 2013

Spinn of joy

Idag var det måndag och ny vecka!
Maten går som på räls nu utan problem! Tur att vi har en sådan kock på jobbet som gör så goda salladsbufféer! ☀ Där är vi lyckligt lottade på min förskola! 
Jag fick exemplarisk hjälp inför middagen av mina prinsar! Lucas kommenterade att det var bra att vi hade så mycket grönsaker nu för tiden, för då kunde ju de hjälpa till att skära dem! ❤
Idag blev det kycklinggryta med spenat, lök och vitlök. Till det serverades mathavre (pasta till barnen), röd & grön paprika, gurk- & morotsstavar. 
Efter det begav jag mig ut i snövädret för mitt spinningspass! Bra ork idag! En kompis satt brevid och peppade, så ingen vila där inte! Men så härligt! En skön start på veckan! 
Tyvärr blev jag sittandes i soffan med Candy Crush. Om du hör till de lyckliga att du inte provat det; För Guds skull gör det INTE!!! 
Men nu säger jag God Natt Världen!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar